Αναθεώρηση κατάρτισης μέσης – Οι εκπαιδευτές του κορσέ δουλεύουν;

[Total: 0    Average: 0/5]

Αναθεώρηση εκπαίδευσης μέσης

Εκπαίδευση μέσηςείναι ένα από τα νεότερα crazes στη διατροφή και την άσκηση κοινότητα. Μερικοί άνθρωποι λένε ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να πάρετε γρήγορα ένα σέξι σχήμα κλεψύδρα. Άλλοι λένε ότι είναι επιβλαβές για την υγεία σας, θέτοντας σε κίνδυνο τα όργανα και τις σωματικές σας λειτουργίες.
Πολλοί αναρωτιούνται εάν πρόκειται για ατύχημα στη ζωή ή για μανία πωλητή – στοχεύουμε να παρουσιάσουμε τι κάνουν οι εκπαιδευτές της μέσης και πώς δουλεύουν πραγματικά οι κορσέδες.
Γνωρίζουμε ότι μεγάλο μέρος της δημόσιας ζήτησης και η διορατική έρευνα οφείλεται στην εικονική φιγούρα του Kim Kardashian, αλλά αυτό σημαίνει ότι είναι δουλειά για σας;
Μάθετε όλα όσα πρέπει να ξέρετεΕκπαίδευση μέσηςσήμερα.

Τι είναι η κατάρτιση μέσης;

Η προπόνηση με μέση είναι η διαδικασία να φοράτε ένα περιοριστικό είδος ρουχισμού για να επιτύχετε το επιθυμητό σχήμα σώματος. Επιστροφή στη δεκαετία του 1800, οι γυναίκες φορούσαν κορσέδες για να ωθήσουν τις μέσες τους σε επιθυμητό σχήμα. Η κατάρτιση μέσης βασίζεται σε μια παρόμοια ιδέα.
Οι γυναίκες που τρέχουν μέση θα φορούν κορσέ για λίγες ώρες την ημέρα για να ξεκινήσουν. Στη συνέχεια, θα σφίξουν σταδιακά αυτό το κορσέ, φορώντας για 18 ώρες την ημέρα – συμπεριλαμβανομένου του γυμναστηρίου.
Οι υποστηρικτές της κατάρτισης μέσης ισχυρίζονται ότι είναι μια αποδεδειγμένη, δοκιμασμένη στο χρόνο μέθοδος γλυπτικής του σώματός σας ακριβώς όπως το θέλετε.
Οι κριτικοί, ωστόσο, το αποκαλούνεπικίνδυνο και αναποτελεσματικό.

Πλεονεκτήματα των εκπαιδευτών μέσης

Οι υποστηρικτές της κατάρτισης μέσης ισχυρίζονται ότι έρχεται με μια σειρά από μοναδικά και ισχυρά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένων όλων των ακολούθων:
– Αποκτήστε μια ελκυστική μορφή κλεψύδρας και γλυπτά το σώμα σας ακριβώς όπως τον θέλετε να κοιτάξει
– Μειώστε το στομάχι σας, ώστε να τρώτε λιγότερες συνολικές θερμίδες

– Δώστε δύναμη στο σώμα σας σε μια νέα μορφή, σύμφωνα με τη σκληρότητα του κορσέ
– Βελτιώστε τη στάση
Οι υποστηρικτές της προπόνησης μέσης αρέσει πραγματικά: αγνοούν την έλλειψη επιστημονικών στοιχείων και ισχυρίζονται ότι έχουν πραγματικά τη δυνατότητα να βιώσουν αποτελέσματα απώλειας βάρους ενώ φορούν τα κορσέδες τους.

Περιορισμένες επιστημονικές αποδείξεις για την υποστήριξη της κατάρτισης των κορσών

Δυστυχώς για τους υποστηρικτές της προπόνησης της μέσης, κανένα από τα παραπάνω οφέλη δεν έχει δοκιμαστεί ή αποδειχθεί. Δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να δηλώνουν ότι η εκπαίδευση της μέσης θα συρρικνωθεί το στομάχι σας, για παράδειγμα.
Επίσης, δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι το σώμα μιας γυναίκας θα διατηρήσει το σχήμα του κορσέ μετά την απογείωση.
Βασικά, αν θέλετε να διατηρήσετε τα αποτελέσματα απώλειας βάρους που «έχετε επιτύχει» φορώντας το κορσέ, θα πρέπει να φοράτε συνεχώς το κορσέ. Διαφορετικά, το σώμα φυσικά θα επεκταθεί στο αρχικό του σχήμα.

Γιατί το Corset Corset μπορεί να είναι επικίνδυνο;


Οι περισσότεροι επαγγελματίες του τομέα της ιατρικής συμφωνούν ότι η εκπαίδευση της μέσης είναι μια επικίνδυνη πρακτική για όλους τους ακόλουθους λόγους:
– Όταν ένα κορσέ συμπιέζει το εξωτερικό του σώματός σας, πιέζει επίσης τα εσωτερικά όργανα. Η υπερβολική πίεση στα εσωτερικά όργανα μπορεί να προκαλέσει σοβαρές ανησυχίες για την υγεία.
– Όταν οι πνεύμονες δεν μπορούν να επεκταθούν σωστά, για παράδειγμα, αυξάνουν τον κίνδυνο πνευμονίας. Κάνει επίσης πιο δύσκολο για το σώμα σας να πάρει το οξυγόνο που χρειάζεται – το οποίο είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο όταν βρίσκεστε στο γυμναστήριο.
– Όταν το στομάχι και το κόλον δεν μπορούν να επεκταθούν, έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν τον κίνδυνο χρόνιας δυσκοιλιότητας και καούρας.
– Συνεχής περιορισμός των νευρώσεων και των μυών μπορεί να προκαλέσει μώλωπες στο άνω μέρος του σώματος και συνεχή, χρόνιο πόνο – ακόμα και μετά την απογείωση του κορσέ.
– Ένας από τους σοβαρότερους κινδύνους της φθοράς ενός κορσέ είναι ότι μπορεί να μειώσει τη ροή αίματος προς και από την καρδιά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ζάλη και λιποθυμία. Πίσω στον 18ο αιώνα, είχαν λιποθυμία καναπέδες για ένα λόγο: οι γυναίκες θα κατέρρεαν σε αυτούς τους καναπέδες επειδή τα κορσέδες τους ήταν πολύ σφιχτά.
Έτσι πού προέρχονται όλα τα οφέλη της προπόνησης μέσης; Οι κριτικοί λένε ότι το κορσέ απλά αναγκάζει μια γυναίκα να τρώει λιγότερα τρόφιμα, γεγονός που αναπόφευκτα θα οδηγήσει σε απώλεια βάρους.
Στη συνέχεια, όταν βγάζετε το κορσέ, η μέση της θα εξελιχθεί φυσιολογικά στο αρχικό της μέγεθος και θα αρχίσει να τρώει περισσότερο – γι ‘αυτό και τα οφέλη είναι πιο αισθητά όταν φοράτε το κορσέ.

Κορσέ θήκη προπόνησης Kim Kardashian

Πολλοί από εσάς είστε εδώ γιατί έχετε ακούσει για το κορσέ της μέσης εκπαίδευσης του Kim Kardashian. Πώς ο πιο διάσημος Αρμένιο-Αμερικανός του κόσμου έχει τόσο σέξι καμπύλες; Φοράει κορσέ.
Ο Kim K έχει δημοσιεύσει μερικές φωτογραφίες του εαυτού του στο Instagram που εργάζονται σε ένα κορσέ. Ισχυρίζεται ότι φορούσε το κορσέ για 6 εβδομάδες κάθε φορά για να απολαύσει ισχυρά οφέλη απώλειας βάρους και γλυπτά καμπύλες.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Kim K δεν πωλεί το δικό της κορσέ. Αντ ‘αυτού, διαφημίζει τα κορσέδες ορισμένων άλλων εταιρειών. Δείτε την ενότητα “Πού να αγοράσετε κορσέ” για περισσότερες πληροφορίες.

Η περίεργη περίπτωση της Cathie Jung, της γυναίκας με τη μικρότερη μέση του κόσμου

Μάλλον δεν έχετε ακούσει για την Cathie Jung. Εντούτοις, μπορεί να έχετε δει εικόνες: αυτή τη στιγμή κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ Guinness για να έχει τη μικρότερη μέση στον κόσμο.
Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα της Cathie, η μέση της είναι “περίπου το ίδιο μέγεθος με ένα κανονικό βάζο με μαγιονέζα”. Φοράει ένα κορσέ 24 ώρες την ημέρα και κατέχει “περίπου 100” άλλα κορσέδες που χρησιμοποιεί περιοδικά.
Η Cathie αποκαλεί τη βασίλισσα κορσέ και η μέση της είναι γελοία μικρή. Ωστόσο, δεδομένου ότι φοράει κορσέ 24 ώρες την ημέρα, η μέση της πιθανότατα θα επέστρεφε στη φυσική της μορφή αν δοθεί μια ευκαιρία.
Τέλος πάντων, αν έχετε δει φωτογραφίες της Cathie, θα πρέπει να αναγνωρίσετε ότι έχει πάρει την προπόνηση μέσης στο άκρο: εκτός εάν είστε πρόθυμοι να φορέσετε ένα κορσέ για 24 ώρες την ημέρα και δεκάδες άλλα κορσέδες όλη την εβδομάδα και ποτέ πάρτε αυτά τα κορσέδες μακριά, δεν πρόκειται να μοιάσετε με αυτήν πολύ σύντομα.

Πού να αγοράσετε ένα κορσέ

Χάρη στον Kim Kardashian, την Amber Rose και άλλες προσωπικότητες, υπήρξε μια δέσμη πρόσφατης προσοχής γύρω από τα κορσέδες.
Δεν υπάρχουν πάρα πολλοί έμποροι λιανικής που πωλούν κορσέδες. Δύο από τους μεγαλύτερους στον κλάδο, ωστόσο, είναι:
Haguelass Angel (HourglassAngel.com) και η κοινωνία συμμοριών της μέσης (WhatsAWaist.com) μαζί με όλα τα άλλα διαθέσιμα στο Amazon.
Η δεύτερη, η κοινωνία συμμοριών της μέσης, έχει πουλήσει τα προϊόντα της στους Kim Kardashian, Amber Rose, Black Chyna και άλλες προσωπικότητες. Πουλάζουν παραδοσιακά κορσέδες καθώς και πλήρη φτέρνα στο στήθος “μέση-διαμορφωτής” ρούχα.
Οι κορσέδες της κοινωνίας των ισπανών συμμοριών της μέσης ξεκινούν από $ 125. Το Haguelass Angel προσφέρει πιο ανταγωνιστική τιμολόγηση, με κορσέδες όπως η προπόνηση της ζώνης Workout Band από Ann Chery ξεκινώντας από $ 55.

Πώς να ξεκινήσετε την κατάρτιση μέσης

Σύμφωνα με τους υποστηρικτές της μέσης εκπαίδευσης, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν η προπόνηση μέσης είναι να ενισχύσετε τον πυρήνα σας. Διαφορετικά, το κορσέ θα συνθλίψει τα εσωτερικά σας όργανα και θα οδηγήσει σε σοβαρούς μώλωπες, πόνο και μακροχρόνιες επιπτώσεις στην υγεία.
Έτσι βεβαιωθείτε ότι έχετε ισχυρό κοιλιακό πριν αρχίσετε – ή βεβαιωθείτε ότι μια ρουτίνα πυρήνα είναι ένα κρίσιμο μέρος της προπόνησής σας όταν φοράτε το κορσέ σας.
Οι υποστηρικτές προτείνουν επίσης να φοράτε κορσέ για 6 εβδομάδες για να αποφύγετε τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στην υγεία.
Άλλα πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν προπονηθείτε στη μέση είναι ότι πιθανόν να έχετε προβλήματα με την κύστη και την πείνα όταν φοράτε το κορσέ: πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι πρέπει να σιγοβράζουν πολύ συχνότερα από ό, τι συνήθως: η κύστη σας απλά δεν έχει αρκετό περιθώριο για επέκταση.
Άλλοι χρήστες αναφέρουν επίσης ότι αισθάνονται πεινασμένοι όλη την ώρα, αλλά δεν μπορούν να φάνε λόγω του μεγέθους του στομάχου τους. Αυτό είναι καλό αν προσπαθείτε να περιορίσετε σοβαρά τον αριθμό των θερμίδων σας, αλλά μπορεί να οδηγήσει σε κάποια προβλήματα διάθεσης και ιδιοσυγκρασίας, μεταξύ άλλων επιπτώσεων στην υγεία.
Μόλις φροντίσετε αυτές τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς, απλά φορέστε το κορσέ γύρω από τη μέση σας κάθε μέρα, σφίγγοντας το σε ένα σημείο όπου είναι άβολο.

Ποιος πρέπει να δοκιμάσει τη μέση εκπαίδευση;

Η κατάρτιση με μέση φαίνεται πως θα είχε νόημα: φαίνεται λογικό να πιστεύουμε ότι η συμπίεση του μέσου του σώματος σας για 18 ώρες την ημέρα θα οδηγούσε τελικά σε μακροχρόνιες φυσιολογικές αλλαγές.
Ωστόσο, δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να στηρίζουν αυτό το αίτημα. Κλινικές και επιστημονικές δοκιμές δεν ανέφεραν ποτέ ότι η χρήση ενός κορσέ μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμες αλλαγές στο σχήμα του σώματός σας.
Τούτου λεχθέντος, μπορείτε να ξεγελάσετε τους ανθρώπους να σκέφτονται ότι είστε πιο καυτερή από ό, τι στην πραγματικότητα είστε φορώντας ένα κορσέ. Τα κορσέδες μπορούν να φορεθούν διακριτικά κάτω από τα ρούχα για να ισοπεδώσουν την κοιλιά σας και να τονίσουν τα βυζιά και τα άκρα σας.
Μόλις όμως αφαιρέσετε το κορσέ, θα παρατηρήσετε ότι το σώμα σας θα επιστρέψει στην φυσική του κατάσταση – μέχρι να αρχίσετε ξανά τη μέση της προπόνησης.

Περί Anja Ulf 352 Άρθρα
Παίρνει λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τη Philippa Take, αλλά δύο πράγματα που δεν θα ξεχάσετε ποτέ είναι ότι είναι σίγουρο και πρακτικό. Φυσικά, το sshe είναι επίσης χαρισματικό, συναισθηματικό και ικανό, αλλά είναι λιγότερο προεξέχον και συχνά συνυφασμένο με το να είναι επιτηδευμένο Καλά. Οι προσδοκίες της, όμως, είναι αυτό που τόσο άρεσε. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα υπολογίζουν και στην οπισθοψία τους όποτε χρειάζονται επευφημίες. Κανείς δεν είναι τέλειος φυσικά και ο Φίλιππα έχει πολλά λιγότερο ευνοϊκά χαρακτηριστικά. Η στενότητα και η μισαλλοδοξία της τείνουν να παρεμποδίζουν συχνά τα προσωπικά επίπεδα. Ευτυχώς η πρακτική της σκέψη είναι συνήθως εκεί για να μαλακώσει τα χτυπήματα

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*