Οι 5 καλύτεροι τρόποι για να αποκτήσετε κοιλιακούς γρήγορα

Οι 5 καλύτεροι τρόποι για να αποκτήσετε κοιλιακούς γρήγορα

Το λίπος στο στομάχι αποκτάται εύκολα και είναι το δυσκολότερο να εξαφανιστεί. Η ερώτηση που κάνουν οι περισσότεροι από εμάς είναι πώς να αποκαλύψουν μικρά μυστικά για αδυνάτισμα και κοιλιακούς από ατσάλι.

Μυστικό #1proengine ultra wirkung

Ένα από τα καλύτερα και λιγότερο γνωστά μυστικά για αδυνάτισμα είναι στην πραγματικότητα η κατανάλωση νερού. Όχι μόνο βοηθά στη δική σας μεταβολική διαδικασία, δρα επίσης ως καθαριστικός παράγοντας. Πολλοί συνιστούν την κατανάλωση 8-10 ποτηριών πόσιμου νερού κάθε ημέρα, ιδίως γιά άτομα με έντονο πρόγραμμα άσκησης. Αυτό δεν είναι απόλυτο. Εάν τα ούρα σας είναι σκουρόχρωμα, δεν πίνετε αρκετό. Μην μπερδεύετε το νερό με άλλα υγρά. Πιείτε λίγο νερό μόλις ξεκινά η ημέρα, καταναλώστε νερό κατά τη διάρκειά της και πιείτε λίγο αμέσως πριν πάτε για ύπνο. Κατά τη διάρκεια έντονων ασκήσεων, να πίνετε νερό κάθε λίγη ώρα.

Μυστικό #2

Ένα ακόμη μυστικό, είναι ο περιορισμός της κατανάλωσης αλατιού. Το αλάτι απολαμβάνει το νερό όσο και εσείς, καθώς η υπερβολική κατανάλωση αλατιού θα σας κάνει να πίνετε συνεχώς νερό, το οποίο με τη σειρά του κάνει δύσκολο το αδυνάτισμα. Η υπερβολική κατανάλωση αλατιού μπορεί επίσης να προκαλέσει υπέρταση – το σιωπηρό δολοφόνο. Προκειμένου να αδυνατίσετε και να έχετε γραμμωμένους κοιλιακοούς, το σώμα πρέπει να είναι υγιές. Παρόλο που το αλάτι είναι απαραίτητο στοιχείο για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού, είναι σημαντικό να περιορίσετε την κατανάλωσή του και για το λόγο αυτό να αποφεύγετε το junk food το οποίο συνήθως έχει μεγάλες ποσότητες αλατιού.

Μυστικό #3

Άλλο ένα μυστικό για να χάσετε βάρος γρήγορα, είναι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε ίνες, όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και οι ξηροί καρποί. Θα πρέπει να καταναλώνετε πρωτεΐνες όπως πουλερικά και θαλασσινά 4 φορές την εβδομάδα. Θα πρέπει να καταναλώνετε ορισμένα λιπαρά με τη μορφή ελαιολάδου. Είναι επίσης σημαντικό να καταναλώνετε σύνθετους υδατάνθρακες όπως ψωμί ολικής άλεσης, δημητριακά ολικής άλεσης, εκτός από τα εξαιρετικά στην καταπολέμηση του λίπους ινώδη λαχανικά.Εάν θέλετε να πετύχετε, πρέπει να αποφύγετε τους εύκολους υδατάνθρακες όπως τη ζάχαρη, τα σνακ, τα επιδόρπια και τα αναψυκτικά. Η πραγματική λύση για να χάσετε βάρος γρήγορα είναι η κατανάλωση μικρών μερίδων πολλές φορές – 4 με 5 φορές θα ήταν ιδανικό την ημέρα. Το να ωθείτε τον εαυτό σας στην πείνα είναι ανόητο και δε θα σας κάνει να χάσετε βάρος σωστά. Στην πραγματικότητα μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα, μειώνοντας το μεταβολισμό σας.

Μυστικό #4

Η επόμενη λύση είναι η σωστή άσκηση – μία μίξη περπατήματος, χορού, τζόκινγκ, αθλητικών δραστηριοτήτων, κοιλιακών και βαρών. Το αδυνάτισμα βασίζεται σε απλά μαθηματικά: χρησιμοποιήστε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε. Όταν εκτελείται σωστά, σε συνδυασμό με βάρη, μία εκγύμναση 15 λεπτών για κοιλιακούς θα γραμμώσει τους κοιλιακούς σας πολύ σύντομα. Ωστόσο, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι η ολική εκγύμναση του σώματος που δεν επικεντρώνει μόνο στους κοιλιακούς!

Μυστικό #5

Η τελευταία λύση σε αυτό το άρθρο είναι η αγορά μιας μπάλας εκγύμνασης. Δε χρειάζεστε ακριβό εξοπλισμό εκγύμνασης, το μόνο που χρειάζεστε είναι μια μπάλα που να ταιριάζει στο μέγεθός σας. Η μπάλα εκγύμνασης είναι ο καλύτερος και ένας από τους πιο αποτελεσματικούς εξοπλισμούς εκγύμνασης στον οποίο μπορείτε να επενδύσετε. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της εκγύμνασης με μία μπάλα εκγύμνασης (σε αντίθεση με την εκγύμναση σε μια σκληρή επίπεδη επιφάνεια για παράδειγμα) είναι ότι όλο το σώμα αντιδρά στην έλλειψη σταθερότητας της μπάλας ώστε να ισορροπήσει, χρησιμοποιώντας έτσι περισσότερους μύες. Σε λίγο καιρό, οι μύες ενδυναμώνονται για να διατηρούν τη σταθερότητα.

Οι ασκλησεις που μπορείτε να κάνετε για τους κοιλιακούς σας είναι η πρυμνηδόν κύλιση, η κύλιση ανάσκελα, η πλάγια κύλιση, τα ψαλίδια μπρούμυτα και η εμπρόσθια κύλιση. Αυτές οι 5 ασκήσεις γυμνάζουν ολόκληρο το σώμα και επικεντρώνουν στους κοιλιακούς και τους μύες του κορμού.

διαφήμιση

Μαλλιά